Սեպտեմբերի 19-ին Աղթամարի Սուրբ Խաչ հայկական եկեղեցու վրա խաչի տեղադրման թուրքական իշխանությունների թույլտվությունն ու պատարագի կազմակերպումը տրամաբանական հարց բարձրացրին` ինչո՞վ է իրականում Վանի ի է ......
Վերջերս Նեռի, այսինքն` Հակաքրիստոսի, կամ ինչպես Եկեղեցու սուրբ հայրերն են անվանում՝ Դերաքրիստոսի մասին շատ է գրվում, և ճի՛շտ է արվում, քանզի ժամանակն է պահանջում, որովհետև առջևում նրա միջոցով չլսված ......
Իվան ԻԼՅԻՆՈվ էլ որ լինես, պատրաստ եղիր` նախատինքը քեզ էլ կհասնի: Դրա առաջ անդրդվելի մնալը բնավորության զորության նշան է, իսկ այն ստեղծագործաբար օգտագործելը` ապրելու արվեստ: Պարզ է, որ մեզ համար հեշտ ......
(սեպտեմբերի 12) Երանի՜ նրանց, ովքեր պահում են իրավունքները,արդարություն են միշտ գործադրում՝ ամե՜ն ժամանակ:Հիշի՛ր մեզ, ո՛վ Տեր, ժողովրդի մեջ, որ Քե՛զ է հաճելի, և փրկությունդ գործադրելիս ......
Մաղաքիա արքեպիսկոպոս Օրմանյանը` Կոստանդնուպոլսի հայոց պատրիարքը (1896-1907), մեր եկեղեցու և մեր պատմության բնագավառներում մեծ հեղինակությունը, ասում է. «Լուկիոս Պոնտիոս Պիղատոս է նրա բուն և մեջ ......
Քահանա Դմիտրի ԴՈՒԴԿՈ(24 փետր. 1922 - 28 հունվ. 2004)Քրիստոնեության մեջ հարկավոր է տարբերել օրենքն ու շնորհը։ Մարդիկ սովոր են վկայակոչել օրենքը։ Իբր, եթե կատարում ես օրենքը, ապա ամեն ինչ կարգին է։ է է ......
(սկիզբը` նախորդ համարում)Երազներին հավատացողները բոլորովին անփորձ են, իսկ չհավատացողներն իրապես իմաստուն են։ Վստահիր միայն այն երազներին, որոնք քեզ զգուշացնում են գալիք տանջանքների ու դատաստանի իսկ է ......
Մինչև հիմա գիտությունն իր բոլոր հնարավորություններով դեռևս չի պարզել, թե ինչն է պատճառը, որ մարդիկ ու կենդանիները քնում են, առավել ևս, անհայտ է երազների ծագման բուն պատճառը, ավելին՝ դրանց նպատակը։ իր ......
Երաժշտական արվեստն իր բարձունքներին հասավ, երբ «փարվեց» ու շաղախվեց Աստվածաշնչի կենարար խոսքերին` ի դեմս Բախի, Հենդելի, Հայդնի, Մոցարտի, Բեթհովենի, Կոմիտասի և այլ մեծերի գլուխգործոցների։ ......
ԴԱՐՁԻ ՃԱՆԱՊԱՐՀՏերը Հին կտակարանում ասում է. «Իմ ժողովուրդը կորչում է գիտություն չունենալու պատճառով, որովհետև նրան սուտ հովիվները մոլորեցրին»: Այս տեսակետից Դավիթ Ալավկա որդու (12-րդ դար) ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...